oh my oh my

ja jag ska bara vara hemma en lördagkväll. det händer inte ofta!! ska jobba kl 7 imorron, så då känns det inte som att det är så smart att hitta på nå bus och vara uppe sent ;P
jobbat sen 7 idag med. man blir hyfsat trött av att gå upp före 6!! så jag slockna en stund så fort jag kommit hem, hehe. sitter just nu och väntar på att moster morbror och hund ska komma :)
så att jag kan få mat nångång, haha. så sjukt hungrig.

delade säng med pingvinen inatt minsann :) han är liksom mitt substitut, hihi. äkta varan är dock aningens bättre ;) fortfarande inte helt säker på vad han ska få heta. så får väl kalla honom "pingvinen" helt enkelt :) enklast möjliga, och lätt att komma ihåg, haha.

men nu lär jag gå och sätta upp håret så jag ser lite normalare ut. ser just nu ut som nåt präktigt offer från 50talet. och det är ingen höjdare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0