neeeeeeeeeeerd

jeees. jag sitter och pluggar en lördag. does that make me a neeeeeerd? well if it does, I'm a proud neeerd ;) men iaf, min hemtenta är så gott som klar nu :) sååå sjukt skönt. har en fråga kvar, men den har jag börjat och skriva på, ska bara fixa till den lite :)
image26såhär ser undeverket ut, haha ;P är dock inte sådär svart och kluddigt i verkligheten, menmen. och det roliga är att den vart längre än vad rapporten jag ska skriva ska vara! vilket gjorde mej underbart lättad när jag insåg att rapporten ska ju inte vara så förbannat lång. har haft värsta paniken över den, så nu har det släppt lite :)

hade en hellugn natt på jobbet btw. efter kl tolv var det inte ett endaste pip!! så där kan man ju snacka lättförtjänade pengar!!

och nu sitter jag här i mina mjukisbyxor och faktiskt bara njuter av att ta det lugnt en lördagkväll :) eller lugnt är väl en definitionsfråga, pluggande kan ju bli ganska olugnt, men jämfört med hur lördagarna kan vara så är det lugnt ;)

tydligen så har jag ett inbjudningskort att vänta i brevlådan också. till vad vet jag inte riktigt, men fan va kul med inbjudningskort :) inte ofta folk skickar såna nuförtin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0