life's a bitch

ja fy fan. är på så sjukt dåligt humör så det känns som jag ska explodera. började med drygskåpen på jobbet. var på väg att få utbrott på dom ett antal gånger idag. vilket inte hade varit nån bra idé. så jag sparade väl ihop en massa ilska. och åkte sen till onoff för att försöka få min digitalkamera fixad. men då säger idioten där att garantin inte gäller, eftersom det är en spricka i displayen. som jag självklart åstadkommit av mej själv verkade det som på han. han tittade på mej som jag var dum i huvet ungefär. så det får bli till att köpa en ny efetrsom det troligen skulle kosta mer att laga den. gah! precis vad jag behöver. fler saker som kostar pengar. räcker det inte med att jag behöver en dator och en cykel? nehejdå. tydligen inte. så får väl se till att jobba mycket så jag får ihop dom jäkla slantarna. och ju mer jag är på jobbet, desto mer trött blir jag på folket. och ju mer trött jag blir på dom, desto mer vill jag slänga saker omkring mej, och kommer då behöva köpa nya. ond cirkel? yaha!! (men självklart har jag ju inte slängt kameran i väggen, om det nu var nån som trodde det)
så just nu är jag lite ilsken, och det känns som att första personen som säger nåt till mej nu kommer få ut för det. så jag ber om ursäkt i förväg. typ. so I have a bad day. big deal.

och just nu skulle jag helst av allt bara vilja lägga mej ner breve pingvinen och sova bort hela resten av dan. men då kommer jag inte kunna sova ikväll, och det skulle ju vara ganska dumt eftersom jag lär upp i tid i morron och skriva en hemtenta. så roligt så jag skrattar.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0