fredag?

jahaja, fredag igen. och det känns precis som vilken dag som helst. kan bero på att jag inte direkt har nåt att se fram emot i helgen. ska jobba inatt, och jobba söndag kväll. däremellan ska jag plugga, så det blr liksom ingen helgstämning direkt. men rätt skönt det med, och slippa pressen på att man ska göra så himla mycket bara för att det är helg.

har varit på stan en sväng med mamsen idag, och det är alltid lika roligt, haha :) blir alltid nåt knas på något vis :) lyckades också nästan peta ut ögona på mej själv när jag med ett par cm marginal undvek en klädhängare. aningens läskigt faktiskt. lättskrämd? jag? neeejdå ;P

sitter just nu och lyssnar på amber pacific, så härlig musik så :)

och skulle det  här vara sant skulle det nästan vara rätt tråkit, patrick swayze är ju rätt trevlig på nå vis....

men nu ska jag nog gå och ta mej en nap så jag orkar jobba inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0