fredag :)

inte för att jag har nån helgkänsla direkt, brukar oftast inte ha det. kan kanske ha något och göra med att helgerna brukar ägnas åt jobbande, alltså sällan en ledig helg. och så även denna helgen. om 3 timmar och 34 minuter börjar första passet. sen imorron är det ett likadant. och sen på söndag har jag en sååå kul 07-21tur. som jag naturligtvis jublar åt. 14 timmar på jobbet *wohoo*. not. menmen.
har fått papper med lite nya siffror man ska fylla i på timrapporten, och lite sånt idag. bla så ska vi nu också själva skriva upp hur många timmar vi ska ha ob för. men, kommer inte dom ändå räkna igenom det så vi inte har fuskat? varför ska vi då behöva räkna ut det? makes no sense.

har minsann skickat in mitt pm på vad jag ska skriva min rapport om nu också. och skrivit ut ett exempel på en gammal rapport, jag har mina effektiva stunder minsann ;P
ska faktiskt tentaplugga lite idag på jobbet hade jag tänkt. dum som jag är skjuter jag ju upp allt till sista stund. så nu har jag både en tenta och en rapport att göra dom 2 veckorna som kommer. huuumor. men det är väl bara att ta tjuren vid hörnen :P

men nu, kläder. sen åka och handla lite. och sen jobba. mjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0