beroende?

hehe jag jag är nog det. hur pinsamt som helst. och jag stör mej och blir bara arg när jag kollar, och ändå kan jag inte låta bli. jag pratar såklart om the hills på mtv :P sååååå jobbiga mänskor med såååå jobbiga problem. gah. men det är ju så kul och störa sej på dom ;P speciellt spencer, jag lovar, kolla på det en gång, och ni har en ganska så klar uppfattning om honom :P usch hemska människa. men nu ska jag släppa det och skriva nåt annat så jag kan laga lite mat och sen kolla på det ;)

jag har minsann lärt mej nånting idag. vilket ju är rätt trevligt eftersom jag har min tenta imorron. och jag har inte så stor panik för den, för idag har han ÄNTLIGEN lagt upp en gammal tenta så man kunde kolla, och nu känns det mycket bättre. det är lite knäppt hur mycket lättare det kan kännas bara av att se en gammal tenta, så man vet hur den är uppbyggd. även om frågorna såklart inte kommer vara samma. men ändå :)
men iaf, en av grejerna jag lärt mej idag är varför man säger att man är på höger eller vänster sida i politiken. tänker dock inte tråka ut er med att tala om det, men JAG vet det iaf ;)

nu, mat. sen, the hills (:P), sen mera plugg. sen sova. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0