ångest

ja litegrann, typ. tentaångest. tänk om jag inte klara den? gah! tror aldrig jag haft så svårt att säga om den gick bra eller inte som nu. vissa frågor var såna som man kan få ganska många poäng på, och jag fattar inte hur han menar han ska kunna ge så många poäng även om man skriver allt man vet! och det var tvärtom på vissa frågor, där tyckte jag han kunde satt fler poäng istället. menmen. är väl bara att hålla tummarna för att det gick vägen. sjukt skön känsla att gå ut från salen är det alltid iaf när man gjort en tenta :) sån otrolig lättnad. obeskrivbart.

traskade sen bort till kupolen och mötte min mama :) och eftersom jag faktiskt fått lön nu, och dessutom skrivit en tenta, tyckte jag jag gjort mej förtjänt av lite shopping ;P bidde en stickad, fast väääldigt tunn, typ klänning från bondelid (på mq) som jag gått och tittat på ett tag :) sen överraskade jag mej själv med att köpa ett par små vita tygskor. för ett år sen skulle jag ALDRIG i livet ha ens kollat på dom, men nu har jag faktiskt gått och tänkt på det ett tag, sett en hel del med liknande och insett att det funkar ju. och kostar dom 79 kr kan man ju kosta på sej det, hehe. och blir dom för smutsiga är det bara att köpa ett par nya, hur praktiskt som helst haha.
så jag är minsann nöjd med dagens inköp :)

och nu ska jag slita ut tangenterna med mitt rapportskrivande så jag blir klar nångång.

toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0