ungjävel!!

ja fy faaaaaan vad jag inte tycker om barn ibland. har idag råkat ut för både världens mest idiotiska ungar, och världens sötaste lilla tjej :) det började iaf med att jag (äntligen!!) har köpt en cykel, köpte den på ica maxi faktiskt :P men iaf, i kön breve min så stod det en liten tjej, och hon tittade först ganska fundersamt på mej. sen fråga hon varför jag hade en cykel inne i affären. jag sa då att jag skulle köpa den, det fortsatte med att hon frågade varför, och jag svara då att jag inte har någon. och vilken slutledningsförmåga hon hade: "ja har man ingen cykel måste man köpa en", å snacka om att jag totalsmälte!! jag har oftast lite svårt för hur jag ska bete mej bland barn, känner mej ofta ganska obekväm, men hon var ju bara så söt så man kunde ju inte låta bli att tycka om henne!!

sen när jag kom hem skulle jag skruva ihop den lite, och vrida styret rätt och lite sånt. det stod 2 ungar och tittade på, och den ena fråga om jag ville slåss!! jag sa ju nej såklart, sen sa han att han kunde spöa mej, och hur han skulle slå ihjäl mej och lite sånt. trevlig unge, verkligen. sen efter ett tag hoppar han på mej!! ungjävel...dock var han ju rätt liten så han åsamkade ju ingen skada direkt, men ändå!! wtf liksom?! hur i helvete har han blivit uppfostrad?? är barn sådär nuförtin?! så från den gulligaste ungen jag nånsin träffat typ, till den värsta lilla djävulen!! skulle vilja ta ett snack med hans föräldrar :P

menmen, nu har jag en cykel iaf :D

Kommentarer
Postat av: fiiiiia

Falun, vilken gangsterstad... ;)

2008-06-12 @ 21:24:51
URL: http://feeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0