stora grejor

haha ja nu är det stora grejer på g. inatt blir första natten jag sover i min lägenhet! I'm sooo excited :P förvisso flytta jag ju in för över en vecka sen, men vem väljer att sova ensam i en 90säng när man lika gärna kan knuffa ur nån ur en 160säng? ;P

jag har nu en underbart fin t-shirt på mej som det står "baltic sea project" på, och så är det en fin liten and på också, hehe. den är gammal som gatan. ärvd av kusiner för ett ganska rejält antal år sen. men jag kan minsann ha den fortfarande :D haha. fin grönaktig färg är det också.

och efter denna märkligt ingående beskrivning av sovtillbehör är det dags att krypa ner under täcket. wish me luck :P

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0