sooo hoooot!!!

ja vojvoj. idag är det varmt!!! jag knatar runt i shorts och linne och svettas som en gris!!! men man ska väl inte klaga nu när det äntligen är sommar :) skulle regna nästa vecka också såg jag..

och imorron gäller det :D the big day. moving day. mitt lilla flyttcrew kommer kl ett, haha. för först ska det jobbas natt, och jag tänkte få några timmars sömn efter det iaf. 

dagens roligaste är dock emmy. eller det är inte det minsta roligt, det var mer henns beskrivning som var lite kul. hon skrev nämligen att hon var strandad halvvägs mellan stan och hemma...på grund av massivt näsblödande. så som sagt, själv grejen i sej är inte det minsta kul, men att hon använder ordet strandad, som en jäkla val, det är kul :P det är också ganska kul att hon sitter strandad under ett träd med 2 tussar i näsan :D moahaha ;) hehe vad jag är elak :P men hon skrattade själv åt det, så då är det ok :D

men nu ska jag göra nåt annat. frågan är bara vad. packa ner alla affischer, vilket är typ det jag kvar, eller se hur det går med maten?

nej nu vet jag, jag ska gå och kissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0