sommarlov!!!

hihi jajjemen :D nu är sista skolgrejen för i år inlämnad, och herregud vad skönt det känns!!!! *wohoo*

så nu ska jag njuta av att göra absolut ingenting, eller ja, förutom och flytta då :P och jobba, haha. men ändå :)

men först och främst ska jag för över lite till musik till den här datorn, och sen ska jag träffa pojken minsann :) helt oplanerat eftersom jag nästan hade räknat medatt plugga hela kvällen :( men nu vart jag ju klar så nu är det fritt fram!! :D

well, matte, nu borde du vara glad, för nu är nickelback skivan på väg över till rätt dator :P rockstar is comin' your way mate :D

Kommentarer
Postat av: Skippers Biatch

Yeah! You made my morning/night! God natt :)

2008-06-05 @ 06:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0