slit och släp

jaaaa slitandet slutade inte igår heller. idag ska jag bära ner ett ofantligt antal kartonger till kartongåtervinningen (?) jeje den stora container som står vid konsum där man kan slänga kartonger iaf :P
det är väl dagens stora projekt. sen lite senare kommer mamsen hit och ska äta :) jajjemen, jag leker vuxen och bjuder hit mamma på mat ;)
sen ska det jobbas. fick ett meddelande imorse där dom fråga om jag kunde jobba natten den 24. aningens förvirrad försökte jag få ordning på huvet, och insåg då att det var ju idag. första tanken var: "neeej, drygt". sen fortsatte jag dock tänka och det slog mej att jag har inte jobbat så mycker nu i juni. vilket kan ställa till det lite med lönechecken i slutet på juli. så då tog jag mitt förnuft till fånga och gjorde det enda rätta och ansvariga och svarade ja. nätterna brukar ju vara rätt ok ändå :)

och nu blåser det som satan ute!! träden ligger nästan ner...tänk om den stoooora björken alldeles utanför mina fönster skulle få för sej tatt braka in till mej?!

fått en rätt skoj inbjudan idag btw, och nu hoppas jag verkligen emmy och mirre vill gå!! eller nån av dom iaf, för jag vill inte gå ensam :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0