scratch

mm. that's what I do. no fun. men det kliar inte lika mycket idag faktiskt :)

slappdag även idag. jag tänkte ju att målarn skulle blitt klar igår, och hade tänkt köpa lite saker och börja installera mej idag, men det sket sej. han har typ lite i köket kvar. damn him om han inte blir klar idag!!! ska iaf dit och fixa lite ikväll tror jag. och sen gå och sova tidigt eftersom jag börjar jobba kl 7 imorron, mjuff. men I needs the cash så jag ska inte klaga.

men nu ska jag ta mej en dusch och sen smörja in mej ordentligt för att motverka kliandet.

sen ska jag läsa min booook. hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



Hoppas dagen blir bra

titta gärna in på bloggen för har en tävling.

så titta lite längre ner hittar du den

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 11:43:31
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-12 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0