pervo

geeeez. trevliga typer det finns därute. vill jag se nån leka med sej själv framför webcam? nej. har jag någonsin uttryckt denna önskan? nej. har jag drivit med personen i fråga, och personen i fråga har fattat det? ja. gav personen upp? nej. efter rådiss nr 2 las dock försöken ner.
men dock finns det väl tragiskt nog dom som gillar uppmärksamheten. som känner sej utvalda och speciella för att en kille vill leka med sej själv framför just dom. tjejer som är för naiva för att inse verkligheten. och det är ju så jäkla dumt. men vad ska man göra? dom lyssnar ju inte. nej tack och lov att jag iaf på vissa fronter är vettig. nej snälla pervon därute, lägg ner webcamverksamheten. det är egentligen ingen som bryr sej. är det verkligen nåt att sträva efter att få 14åringar att se för mycket innan dom är redo för det?? vad i helvete vinner ni på det?? för det får ju inte alls era liv att framstå som patetiska, nej gud nej. att inte ha nåt bättre för sej än att visa upp sej för småflickor är ju så beundransvärt. det är nog vad alla drömmer om.

nej tekniken har verkligen inte bara fört med sej bra saker.

och jag blir alltid mer seriös på natten. why is that??

3.5 timme kvar nu ungefär. jej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0