oh happy day

the scratching continues. har aldrig haft så stor lust att krypa ur mitt eget skinn som nu alltså. helt sanslöst. satt och gnuggade mej mot soffan på jobbet, den är liksom härligt rivig på nå vis :P hitta en salva i en av alla mina påsar som är mot typ insektsbett och sådant, ska se om den hjälper en aning. försökte faktiskt med vårdcentralen, men där kunde dom inte ställa fler i kö så det är bara att vänta till måndag :/

har nu iaf stuvat in alla mina kläder i klädkammaren, men jag har stor brist på galgar!! och skulle behöva en större garderob egentligen :P menmen det går bara man kämpar lite. dom flesta köksgrejerna är i sina skåp nu också, så det tar sej :) har bäddat sängen också minsann :P

menmen, nu ska jag se om jag kan göra nåt åt mitt kliande. wish me luck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0