nytt rekord :P

hehe ja nu har jag inte bloggat på 2 dygn, nytt rekord tror jag :P men jag har inte så mycket att säga. liksom inte hänt nåt. eller jo jag börjar få det lite iordninggjort i lägenheten, tömt och burit ner alla flyttkartonger till mitt gigantiska förråd. och tvättat har jag gjort idag också ;) även fyllt min bokhylla och en hylla till vilket fått mej att inse att jag har för mycket books och stuff. det får inte plats!!

sen har jag gjort en liten upptäckt också. har alltid varit anti lightcola och sånt, och tyckt det varit så himla äckligt, men nu har jag upptäckt cocacola zero. smakar precis som den ska ;P dock är det ju inte bra med sötningsmedel, men jag dricker läsk så sällan så det spelar väl ingen större roll :P

och imorron är det midsommar. gillar inte såna högtider. man får sån press på sej att hitta på nåt. men nu har jag inget större planerat, käka kladdkaka med emmy typ :P och kanske pojkbesök om dom inte hittar på nå att göra? :P
och det ska bli riktigt skönt att ta det lugnt. jag kan ju ändå inte dricka nåt eftersom jag käkar pills man inte får blanda alkohol med :P men dom hjälper, så jag klagar inte :)

doktorn hade kommit fram till att jag har fått nån allergisk reaktion btw. hade tydligen förhöjda antikroppar på nå vis, och det pekar tydligen på det. dock visste han inte vad jag är allergisk mot, bara att det är något. så jag hoppas det försvinner av pillrena och inte kommer tebax :) fast kommer det inte tebax får jag aldrig veta vad det var, haha.

men nu ska jag kolla på ncis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0