ny favorit

jag älskar dig så, som att vara beväpnad

ja, jag får små rader i låtar ibland som blir favoriter. det kan vara låtar som är 30 år gamla, och det kan vara splitter nya låtar. den jag har nu är aningens, oväntad. det är nämligen en kent-låt. jag har absolut ingenting emot kent, tycker dom kan vara ganska bra, men att jag skulle hitta en favoritline i en kent-låt är lite oväntat :) låten det handlar om är "ingenting", vilket jag faktiskt tycker är en bra låt, men det var först alldeles nyss när jag hörde dem på mtv som det liksom, klickade, haha.

annars så, låten som fortfarande ger mej rysningar, efter 1.5 års intensivt lyssnande, är "lips of an angel", med hinder. det finns verkligen inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar den låten. det är helt sjukt. det är liksom allt, både melodi, och framförallt texten. och gitarrspelet mellan typ vers och refräng och så. såååå underbart. alltså nu ska ni inte tro att jag gillar texten för att jag kan relatera till den på nå vis, men jag vet inte, nåt med den har fått mej att fastna nåt så oerhört. den låten är min stora kärlek ;) ända från att emmy sa åt mej att youtuba den. det är hennes fel, skyll inte på mej :P

It's really good to hear your voice Sayin my name It sounds so sweet Comin from the lips of an angel Hearin those words It makes me weak
And I Dont Never want to say goodbye But girl you make it hard to be faithful With the lips of an angel

bara ett litet smakprov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0