nere för räkning

ja herregud. har vart en rätt händelserik dag om man säger så. först så var jag hos läkaren, där dom gjorde en hel massa tester på mej, dock får jag inte svar på dom förräns på onsdag, men han skrev ut allergitabletter (blir det bättre av dom, så är det nån allergi av nå slag) och antiklådtabletter. kommer inte ihåg vilka det var, men dom ena tabletterna var ju rena rama lyckopillrena, lindrar oro och ångest stod det på dom, haha.

dagen fortsatte sen till ikea, där jag minsann införskaffade en hel del bra grejor. som lampor och sådant :D

vi fortsatte sen in på valbo köpcentrum, och jonas ville bla in i nån affär där dom säljer biltillbehör, typ. och rätt vad det är känner jag mej helt kallsvettig och allting snurrar, och jag säger att det känns som jag håller på att svimma. jag stödjer mej mot jonas ett tag, och nästa sak jag kommer ihåg är att jag sitter på golvet och jonas försöker få mej att vakna. det första jag tänkte var "vart fasiken är jag?? och varför sitter jag på golvet??" sen slog det mej att jag hade nog svimmat. det kom fram nåra ur personalen och ställde fram en pall och jag fick vatten och så, haha. tyckte det hela var lite pinsamt faktiskt, folk kolla lite konstigt när jag satt där på en pall liksom...
men troligen berodde det på att jag efter att dom tog blodprov på mej inte ätit eller druckit nånting, inte ätit eller druckit så mycket på hela dan. det misstaget ska jag inte göra igen...men tack och lov höll jonas i mej när jag dråsa i backen, så jag slapp slå i huvet iaf. sen tvingade han i mej massa dextrosol :) sen var allt frid och fröjd. var dock rätt skakig ett tag efter, och ganska chockad. är fortfarande rätt seg i huvet..

så det var lite läskigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0