mot strömmen?

fine, jag ger med mej. precis som alla andra kommer jag nu slänga in ett ord gällande carrie bradshaw, alltså sex and the city, om nån nu inte visste det. alla säger ju så gott som hela tiden att dom vill vara carrie, visst, hennes garderob, lägenhet och jobb skulle jag absolut inte säga nej till. eller jo, en hel del i hennes garderob skulle jag säga nej till, men visst, hon har rätt snygga kläder också. men, nu till själva poängen. hennes personlighet sucks!! eller det var kanske lite överdrivet, men ärligt talat, hon har en förmåga att vara väldigt självisk, verkar vara helt inkapabel att ha ett normalt fungerande förhållande, och är på nå vis väldigt dömande. men som sagt, hennes lägenhet och jobb och i vissa fall garderob skulle jag gärna ha, men varför vill alla VARA hon? finns väl roligare karaktärer i den serien? och ja, jag vill se filmen :P måste ju faktiskt se hur saker och ting fortlöper med mr big ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0