mästarfiskarn ;)

haha ja hade ju kunnat bli det iaf. om inte fiskrackarn slitit sej!! jag kände bara att det ryckte som fan i linan, och enligt gossarna var det en stor en, haha. 6 kilo tippade dom på :P men som sagt, den slet sej, jag har väl inte rätta tekniken för att ta upp en fisk med kastspö, haha. men kul var det :) riktigt härligt att sitta ute på sjön i en båt när solen håller på att gå ner, men det fortfarande är ganska varmt :)

vad som står på schemat idag är stora saker minsann...eller en av dom iaf. ska ju hämta nycklarna till min lägenhet :D heeeelt sanslöst!! jag tror fortfarande inte på det, haha.
ska även följa med mamsen och titta på en bostadsrätt, sen följer hon med "hem till mej" och kollar på min lägenhet! fasiken vad sjukt det känns att säga "min lägenhet"!! men hihi :)

sen ska det jobbas. ett 10timmars nattskift på slätta. cashcashcash I tell ya. what makes it aaall worth it. och nu kan jag ju ta med min egen dator också ;)

men först en dusch, ett par shorts på, sen pancakes for breakfast. jajjemen. inte min idé, men tro inte jag argumenterar emot det heller ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0