lördag

och värsta mysstarten på morronen :) ligga och lyssna  på ösregn och åska medans man ligger nerkurad under täcket...inte dumt alls!!

idag ska det fortsättas pysslas litegrann, eller iaf hämta tv och dom sista grejerna hos mamma, sen flytta in bordet till dit det ska stå, och skruva upp bokhyllan. och sen ville mamsen komma och hälsa på en sväng nu när det är tapetserat och så.

och mina utslag is killing me...mår verkligen asdåligt av dom :( dom kliar och utökar sej så jag blir tokig. det förstör så jäkla mycket. dessutom tror jag dom gör så jag har svårt att hitta nån balanserad temperatur. om jag tar på mej en tröja för att jag fryser, blir jag helt kokhet efter 5 minuter. tar jag sen av den tar det 5 minuter och sen fryser jag som fan igen. what to doooo??

men nu ska jag surfa runt en liten stund till och sen se om jag kan gå och väcka sömntutan ;) som ju iofs vakna halv 6 och inte kunde somna om förräns vid halv 11 typ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0