jag överlevde :P

hehe ja jag överlevde första natten helt själv i min lägenhet :P kändes lite skumt, men det var inte alls dumt :D

idag har jag slitit som ett jäkla djur!! har lovat mamma att hjälpa till att bära ner tidningar till soprummet hemma hos henne, så jag åkte dit idag. det vart 6 jäkla papperskassar!!! alla dom släpade jag ner för 3 trappor, eftersom det förbannade huset inte har nån hiss!!! tror ni jag var svettig sen eller?! fortsatte sen med en tur på stan där lite nödvändigheter införskaffades, och på vägen hem började regnet ösa ner!!! såååå roligt :P väl hemma fortsatte jag med mitt pyssel, och städade också, så nu är här fint och uppackat och rent :)

men jisses vad jag saknar en soffa!! det ser ganska tomt ut om man säger så, haha. så det måste jag köpa. och ett duschdraperi!! nu blir det typ översvämning varenda gång jag duschar :P

men nu ska jag gå och kissa och sen kolla på the hills :D
I'm soo addicted and it's sooo embarrassing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0