gooo schweden :P

hehe jamen så originellt att blogga om att sverige faktiskt vann, garanterat ingen annan som gör det, right? ;)
well anyway, vann gjorde dom ju :) och jag fick ju se iaf första halvlek, trots en aningens motsträvig pojke breve mej :P att jag missa andra halvlek har jag ju mej själv att skylla, men hörde den iaf!! svårt att missa när kommentatorerna skriker "jaaaa mååååål!!!!" liksom, haha.

men nu är det minsann dags att sova. jag är ju ffs lika trött trots att jag sov tills jag vakna av mej själn imorse :/ menmen. det kommer väl ikapp så småningom. lagom tills att jag ska upp tidigt en massa dar igen kan jag tänka mej ;P

och för att spä på mina "problem" lite till, så har jag faktiskt ett problem som är ett problem. jag har fått helskumma utslag!! det började med att det började klia på överarmarna för ett par dar sen, och idag upptäckte jag att jag är ju helt rödprickig!! det kliar över så gott som hela kroppen, och är prickig på ryggen också...kan inte för mitt liv komma på vad det kan bero på!! har liksom inget nytt tvättmedel eller så, och ryggen har jag inte ens haft i solen, så det kan inte vara nå soleksem. har inte heller smort in ryggen med solskydd, så det kan inte vara den. så wtf är det då?!?! gah!! jag måste gå till botten med det här!! asdrygt att det kliar så förbannat!!! tom mina små oskyldiga öron kliar som bara den :( så nu har jag smort in örona, det är nog första gången!

men nej, nu sova. och hoppas på att det inte kliar för mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0