gonatt

ja nu är det dags att sova. klockan är ju halv ett ju :P spenderat kvällen i grycksbo, med grillning. dock var det för mycket folk, framförallt för mycket okänt folk, för att jag skulle ha riktigt kul. och när typ alla är fulla och man själv nykter är det dessvärre inte heller så himlans kul. menmen.

big note to self: KÖP GLÖODLAMPOR!!! hade äntligen alla verktyg för att kunna skarva ihop kontakter och grejor idag, så jag gjorde det, klättrade upp på en stol, sträckte mej aaaalt vad jag kunde, och nådde faktiskt upp så jag kunde hänga upp lampan och sätta i kontakten. men inte fasiken tändes den heller. så jag klättra upp igen, tog ur glödlampan, skakade på den, och det skramla som bara den!!! och jag har inga fler glödlampor!!! universum jobbar emot mej på lampfronten :P så det är vad jag ska införskaffa imorron, och sen äntligen få lite ljus i vardagsrummet!! nästa problem blir sen hallen, för varken jag eller pojken når upp riktigt :P so pliiiiiz tall people, help me!!

men nu ska jag gå och mysa :)

gnatt

Kommentarer
Postat av: Sackie

Haha... HAHAHA! Helena är kort i rocken! pekar och skrattar ;)

2008-06-22 @ 06:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0