flyttad

eller ja, på sätt och vis iaf. alla mina grejer är flyttade, dock inte jag eftersom målarn inte är klar, så jag kan inte direkt bo där än. det blir nästa vecka det :) vi lyckades klämma ihop allt i en enda körning, tack och lov!! hade knappast orkat åka fram och tebax så många gånger, huh. men fy fasiken vad vi har slitit ;) burit kartonger och kassar och massa stuff. ner för trappor och knölat in i bilar. men nu är det gjort :) och nog var det tur vi hade karlhjälp, köksbordet är ruskigt tungt :P men det mesta var det faktiskt girl power-faktor på. jag emmy och mirre bar minsann ner det mesta :D och svettigt vart det. roligt nog var ju det här typ varmaste dan hittills, haha. men klaga inte hörrni, ni fick ju glass ju ;P men som sagt, nu är det gjort, och jag längtar tills målarn är klar så jag kan dit och fixa och dona och pyssla!! *wohoooooo*

men nu är det musiköverföring som gäller igen. och sen öl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0