booooooooored

hehe dom senaste veckorna har jag klagat på hur mycket jag har att göra, och nu när jag väl är ledig har jag inget att göra och har jättetråkit istället!! så jag tog mej en sväng på stan och inhandlade bla ett nytt nagellack, så jag har nåt att roa mej med en stund iaf :P har också lämnat ifrån mej cykeln för att få ett lås monterat på den. kan ju vara bra att ha ett rejält godkänt lås, right?

just är jag smakråd, det ni. dock lyckas jag inge vidare eftersom det inte visas vilka kläder dom har på hemsidan. inte nå mycket iaf. är ett par t-shirtar som visas ungefär. helt värdelöst.

och just nu spelas zlatan-låten på radio. hur söt är inte den?? "ingen kickar fotboll som han, zlaaaatan zlaaaaaatan...I love u Ich liebe dich, zlatan ibrahimovich" hehe...den får nog youtubas nu på en gång tror jag bestämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0