back to work

om 2 timmar och 8 minuter börjas det. då skall det slavas för att erhållas slantar. eller nåt :P ska alltså jobba inatt. vilket jag ser fram emot så oerhört mycket. har väl iaf lyckats vända på dygnet en aning eftersom jag sov till halv 2 idag. sov över 12 timmar. var väl trött, inte sovit nå vidare på senare tid pga mina förbannade kliande utslag. men eftersom jag fick utskrivet antiklådpiller igår sov jag riktigt bra :) utslagen ser inte lika hemska ut idag heller, så lär väl va nån allergi av nå slag om det nu är allergitabletterna som hjälper?

och tack vare tekniknörd till pojkvän har jag nu fungerande tv ;) taaaanx sweetie :D
har dessutom en lampa i köket nu, wohoo :D

men nu ska jag pyssla lite mer med mina nya ikea-grejer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0