all worked out

ja herrejösses vad jag är trött. liksom slut i kroppen. har verkligen hållt på med nåt precis hela dan!! natten var dock lugn så jag kunde dåsa till stora delar på jobbet :P sen drog jag mej upp vid ett-tiden och masade mej först iväg till länsförsäkringar och lämnade in försäkringslappen, sen åkte jag vidare till öb och rusta och inhandlade lite nödvändigheter. typ fryspåsar, folie, diskborste, disktrasa och sånt, det ni ;) på rusta träffade jag dessutom på pojkens bror, och jag sa bla att jag hörde han och hans tjej förlovat sej. han sa då att dom skulle få ringarna till midsommar, och att dom bara skulle gravera in "för evigt" och inga namn, så att dom kunde sälja dom sen...haha. rätt inställning?

 sen åkte jag hem till mej (hehe vad sjukt det känns att säga det!!) och lämnade av det och såg att målaren minsann var it där :) hela lägenheten var helt inpapprad, haha. eftermiddan fortsatte med att jag släpade upp fler flyttkartonger ur förrådet och började fylla dom. och alldeles nyss har jag och mamsen varit och gjort iordning lite, typ diskat grejer och ställt in i skåp och så. hihi :)

och inte ens nu får jag vila för nu ska jag och mirre ut och promenixa minsann ;P tydligen har hon gjort nåt...haha. hmm...vad kan det vara??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0