wohoooo

oh yeeeah. fyllebloggning is da shit ;) nejdå så farligt är det inte...men en kul kväll har det varit :) började med att vi var på engelska, bara en lugn skön kväll som var helt lagom :) sen ville steve till min stora förvåning till etage!! så då bar det dit en liten stund, helt ok det med. och sååå skönt att man kan vara ute med ett par utan att känna sej om tredje hjulet :)
och nu sitter jag här och väntar på att min älskade pojke ska komma hem så man kan gå och lägga sej och mysa :D under tiden fördriver jag tiden med att kolla på house. men ska nog ta mej en dusch. jajjemen.

gnatt

Kommentarer
Postat av: Lindaa

Vi alla älskar fylleinlägg! Haha ärliga & roliga ;)

2008-07-19 @ 02:32:05
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0