släktkalas

eller nåt. haft kusiner på besök :) eller dom var ju hos maama, men same shit. småkusiner. vilket jag dock insett att dom inte är längre!! tänker fortfarande på dom som typ 5åringar, vilket kanske inte är så kul när dom i själva verket är 12/15, haha. och jisses vad dom kan klä sej!! nästan så man ska vara lite stolt över deras fashin sense ;P ujuj. nackdelen är att jag känner mej så himla gammal, haha.

en annan grej jag pysslat med idag är att ha färgat hår. fast inte mitt. pojkens :D
så nu är han typ ett redhead, hur sött som helst :D
asläckert med en påse på huvet btw ;)

men nu ska jag faktiskt sova. börjar jobba kl 7 imorron, mjuff!!

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0