men åååååååh!!!

asså det här är ju helt sanslöst. var ju på jysk förra veckan och gick därifrån arg som ett bi. och då vart det iaf bestämt att jag skulle få soffan på onsdag. och vem ringer mej idag? jo jyskleverantören!! han säger då att han står utanför mej med en soffa, men eftersom jag inte var hemma var det inte så konstigt att jag inte öppnade dörren. gaaah!!! så han fick ju snällt åka därifrån och komma tillbaks på onsdag. hur svårt kan det vara att göra nånting rätt?!?!? nevernevernever igen att jag beställer nåt från jysk!!
och om soffjäveln gör att jag missar båtåkande på onsdag blir jag ännu argare :P
så ja det är mest synd om mej, moahahaha ;P

händig pojke har jag minsann btw, han har byggt en snowslushmaskin :D ska bli spännande att se hur det smakar, haha :)

annars då, jo jag bara jobbar. och jobbar. och jobbar. jag jobbar så gott som varje dag nu har jag märkt. det börjar kännas lite. igår var jag typ sjuk, helt däckad. halsen gjorde så ont så jag visste inte vad jag skulle ta mej till, och hostade gjorde jag. ville bara gå och sova för att slippa må så dåligt. är fortfarande helt igenslemmad i halsen/näsan, men mår bättre idag iaf :) är nog delvis för att jag sov riktigt ordentligt inatt. lyckades få en 11timmarssovning :D

men nu, south park :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0