mamma mia

nu har jag minsann vart och sett mamma mia med min maaaama. och oj så bra den var!! musiken är helt otroligt oslagbar!! jag måååååste köpa soundtracket :P

idag har det vart en hel del svängande hit och dit. vart ute och promenixat, vart på öb, tankat, vart på stan...haft fullt upp hela dan :D har nu äntligen köpt lite ramar också, så satt och pysslade med det också. nu fattas bara att hänga upp dom ;P som ska göras så fort dom bara kommer med min soffa!! GAH!!

men nu är det nästan dags att sova, börjar jobba kl 7 imorron..mjuff!!

men först en dusch!

Kommentarer
Postat av: fia

Jaaa, visst var musiken underbar. Det första jag gjorde när jag kom hem var att köpa albumet. =) Körde låtarna hela dagen på jobbet igår, med vissa avbrott av papa roach i all glad abbapop. :P

2008-07-19 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0