glamour?

jag tror aldrig jag känt mej som så mycket lantis ever som jag gjort idag :P har jobbat med bla malin som nuförtin annars bor i sthlm. och tydligen råkar var kompis med en som jobbar på expressens fredagsbilaga. vilket medför premiärer med kändisar och sådant, som malin också såklart får hänga med på. och det roliga i det hela är att när hon berätta tex att hon vart på premiären av mcdreamys film, och han dessutom stått en dm från henne, ja då satt alla och lyssnade med full uppmärksamhet, haha. känns ju inte alls töntigt, nejdå ;) menmen, vad gör man inte för en dos av overkligheten :P praktiken hos sveriges värsta paparazzi lät dock inte lika kul :P haha
men geeeeeez vilken skillnad mellan "vardag" och "vardag". här sitter man och sliter som ett djur, men inte får man gå på nå flashiga fester för det!! medans vissa andra bara råkar känna rätt folk, haha. nej jag är iiiiinte bitter ;P eller så är jag väl bara trött på att bo i falun...eller vanligtvis är jag inte det, inte så mycket iaf, men när folk berättar vad dom gör i deras nya städer (oftast större städer) blir jag lätt avundsjuk faktiskt. nu menar jag inte nödvändigtvis filmpremiärer med mcdreamy, utan nya saker man aldrig gjort förut överhuvudtaget. nya upplevelser. nya platser. nya mänskor. men hur fasiken ska jag få det att passa in??? voj. jeje, orkar inte bekymra mej om det nu.

och idag har jag träffat max :D 2 veckor gammal och såååå söt!! sååå små fingrar och tår!! :)
bara bebisar överallt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0