zzzzzzzzzzzzz

ja fy bubblan vad jag är trött!! och ändå gick jag inte upp så blodigt tidigt...men jag hade svårt att somna igår, vilket var rätt knäppt för jag var helt slut då med, och det kan ju förklara saken. det tog en bra stund i duschen för att jag skulle börja känna mej som mänska igen!!

ska masa mej iväg på en föreläsning kl 13. känns väl sådär halvlockande, men eftersom min lärare tydligen utgår ganska mycket från föreläsningarna på tentan sen är det väl bäst att vara där. har sen eventuellt planer på att göra slut på lite av min väldans trevliga lön som trillar in på kontot idag :) kanske ett par jeans, om jag nu hittar några bra...

vart så gott som klar med min artikel igår btw. och skrattade nästan när jag skrev den, haha. jag menar att beskriva en sån sak, för folk som kanske aldrig varit med om det, är helt stört!! det låter verkligen helsjukt!! men vad det där får ni se sen när tidningen är ute ;P

men nu ska jag väl ta och få i mej lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0