stöldgods

japp det här är dagens skörd minsann. enbart stöldgods ;P men so, mässor är väl till för att sno saker på? har varit företagsmässa på skolan, 57 företag tror jag där var, som visade upp sej och ville rekrytera folk. tragiskt nog var det enbart bemanningsföretagen jag egentligen hade nåt att hämta på, typ enkla jobb man inte behöver nån utbildning för ;) men kul att kolla på allt var det iaf!! snodde en massa pennor, twix (!), kapsylöppnare, tuggummin osvosv. så trevligt så. träffade dessutom på gaaaaamla bekanta, som jag växt upp med, så det var ju kul :)

och mirre, dra ner stackars små gymnasieelever i ekonomiträsket?? eeeelakt ;)

dagens roligaste var dock att it-säkerhetskillarna fått ett bord en bit bort från alla andra, och när jag stod där kom det förbi en gubbe och frågade vart man kunde få tag på kaffe, moahaha :P precis såna frågor dom var där för att svara på, verkligen, hehe.

hade ett seminarium idag jag har typ fasat för. frågorna var ju inte dom enklaste!! men med lite improvisation tycker jag jag klarade mej rätt bra :) ska mejla in frågorna "på riktigt" om en liten stund tänkte jag.

har minsann tänkt att rensa och städa lite i eftermiddag också. jag tvivvlar på att jag faktiskt kommer göra det, men tanken finns där iaf :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0