söndag

image5
japp sådär bidde gårdagens outfit när det var krogen som gällde :) gillar verkligen mitt linne!! så det ska jag använda flitigt minsann, hihi.
var för övrigt sådär halvkul ute. vi hade väl trevligt och så, men det var inte så kul folk, och när kvällen började lida mot sitt slut ville båda helst hem och sova, haha. tror vi börjar bli gamla :P

maten var väldigt god dock! kan kanske bero på att vi verkligen fick kämpa för att få tag på den! vi var helt inställda på att käka kinamat, så vi traska bort till den första restaurangen, som ju hade lagt ner eftersom dom håller på att bygga om hela gallerian, vilket jag ju inte tänkte på, gah. så då fortsatte vi till nästa, där det var helt smockat med folk!! så det var liksom bara att knata därifrån till nästa ställe. men även där var det helt fullt!! och då var vi rikgti hungriga! så då tänkte vi att vi går väl och kollar thairestaurangen. men där var det lite för höga priser för våran smak :P så då fick vi nästan lite panik. vad göra? hur hungriga som helst försökte vi sen tänka ut nåt. det gick väl sådär, så vi kom överens om att vi tar oss ett litet varv, och hittar vi inget får vi väl äta pizza då. men sen kom jag på snilleblixten att vi kan ju faktiskt köpa med oss hem! fattar verkligen inte att vi inte kom på det tidigare...

men iaf så traska vi bort till en av dom fulla restaurangerna, köpte våran mat (stekt ris med kyckling, skinka, räkor, och biff) och gick hem och åt, glada och nöjda! och det är mer än hälften av maten kvar idag, dom packar ju dom små lådorna hur fulla som helst! så vi klämde i oss massa mat, och åkte ändå sen och köpte godis...helt sjukt att det fick plats ;P fick förresten med nåra riiiktigt goda typ rischips eller nåt. vi kunde inte riktigt klura ut vad det var, men goda var dom!! :D

och nu är jag hungrig igen! tycker jag är det hela tiden ju :P så snart ska det ätas rester av det stekta riset, men idag tillsammans med kycklingklubbor, yummie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0