päronmöte

jes, träffade föräldrarna första gången igår. helt olpanerat, vilket på ett sätt var rätt skönt, för då vart det liksom mindre press på nå vis. men iaf, vaf väl hyfsat nervös, och när vi parkerat bilen för att gå till pappans bil (vi skulle åka till gävle) så visar sej naturligtvis min klumpighet. det var svinhalt ute, med lite pudersnö ovanpå, och självklart halkar jag och sätter mej rakt på baken, och börjar gapskratta! och inte nog med det, på vägen ner sparkar jag till den bakre kofångaren på pappans bil, supersmidigt verkligen! jag skrattade fortfarande när jag skulle sätta mej i bilen, och mamman sa "vi hörde en smäll, gick det bra med dej? behöver vi åka till akuten?", varpå jag känner mej riktigt dum, haha :P men det var ingen fara med mej, tror inte ens jag fick nåra blåmärken, haha. men nog var det aningens pinsamt! har dock mest skrattat åt det, när jag berättade det för kompisarna idag så mer eller mindre bröt både jag och dom ihop av skratt, haha. men annars tror jag väl det gick bra, dom var så trevliga så :)

och det var ju alla hjärtans dag igår också. vi hade ju sagt vi inte skulle direkt fira, inga presenter eller så. men nog fasiken är han ju supergullig och har köpt nåt. och ni som känner mej vet hur jäkla klockren presenten är!! det var nämligen ett storpack med twix, hehe. my only addiction. så taaaanx sweets :)

jobbat å tråkat idag. ska jobba å tråka imorron med. fast ser fram emot kvällen :) å sen jobba å tråka på söndag. gah. meeen....caaaaaash ;P

ne nu ska jag nog slänga ett öga på american pie-the wedding, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0