music of the day

"So she wraps me up inside her
And I knew we should not get that far
And she said " just close your eyes and say you love me"
And we were locked inside, again ......"

"All I need to kill the pain
Is for someone else to blame
And I've waited my whole life
I try to run but I can't hide"

dagens, eller iaf förmiddans musikval är bowling for soup! raderna ovanför kommer från "you and me", så bra!

hade tänkt att inte göra nåt alls idag egentligen. kanske försöka komma på vad jag ska skriva min rapport om, men på det stora hela ta det ganska lugnt. när jag vakna imorse hade jag också alla planer i världen på att gå ut å ta en promenad. men så fick jag meddelande från jobbet om att dom behövde nån mellan 13.30-15.30. skumt pass, men visst. tänkte då att jag tar å promenixar till jobbet. sen tittade jag ut genom fönstret, och insåg till min förfäran att det ju snöade...dammit! så det får bli fuskmetoden och bil idag ändå då.

vill att det ska bli kväll nuuuuuuu!! saknar dej :) lycka till idag...

nu, kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0