men god dammit!!

fine, då ger jag det ett till försök då! datorer gillar inte mej! hela inlägget jag just skrev försvann! så frustrerande! men var så trött på min gamla blogg så det är väl bara att bita ihop å skriva igen. gah. lär lära mej lite bättre hur den här funkar. har dock för dåligt tålamod för det!!

borde egentligen sitta å plugga nu. har gjort en hel del, har läst så gott som allt som måste läsas, däremot inte skrivit...å just nu har jag 7 timmar å 31 minuter på mej, vilket jag ju borde hinna knåpa ihop 500 ord på. om jag bara sätter igång nångång!! det som ska skrivas om är jämförande politik. varför och hur, typ. står massor om det i kapitlena jag läste, så det ska nog gå bra. om jag bara sätter igång som sagt.
vem kunde ana att statsvetenskap faktiskt var så intressant? jag blev själv synnerligen chockad när jag insåg att "ojdå, det är ju inte så tråkit ju!" så därför bidde det å läsa det nu i vår. å jag ångrar mej inte :)
tror det hjälper å få bort det jäkla stämpeln jag har på mej också. eller hade förut. nej jag är inte blåst å ytlig å inte bryr mej om nåt. sååå trött på såna fördomar. så det är här mitt sätt å visa att jag faktiskt har en seriös sida. inte för att jag valde just statsvetenskap för å bevisa nåt, men det kommer liksom med på köpet.

just nu sitter jag å lyssnar på neverstore. är för tillfället väldigt förtjust i låten "racer"
"I don't know if I like your perfect style,
I don't think that I'll call on Monday,
You're so selfcentered, so damn ignorant
Not my type, you're such a loser. "
hur kan man inte gilla en sån text liksom? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0