ikea

ja det bidde en sväng till ikea igår. och där höll dom på att bygga om, så det hängde massa plast överallt, och det var färre grejer där kändes det som, och ännu mer omöjligt än vanligt att hitta!! men det var trevligt ändå :) köpte på mej några fler tidskriftsamlare, och några lådor, haha. enbart praktiska grejer, vuxet värre :D
och inte var det mycket folk dör, hur skönt som helst!! och inga köer i restaurangen, vilket ju lär vara första gången nånsin!! och såg en gubbe där med kavaj, sjal runt halsen som en slips, och en rosa glittrig brosch...asläckert ;P hahaha
sen bidde det en sväng in på valbo köpcentrum, där det skulle köpas elektronikgrejer, haha. manligt värre ;) men jag fick iaf bestämma lite också och traskade bla in på carlings, där jag tittade på skinnjackor, som jag har insett att jag vill ha :D men, det var ju inte det lättaste...jovisst hade dom några, men inga som passade, och dyra var dom :P jag fattar inte varför skinnjackor måste vara så korta? och den jag prova först kunde jag inte röra på axlarna i! sååå irriterande!! men det där med att dom är så korta hade jag och emmy en diskussion om igår, haha. är det ingen mudd längst ner som pushar upp hela jackan så man ser ut som en ballong går det bra :P men iaf, jakten fortsätter. kan det vara så att jag måste släppa mina nojor och kolla second hand? gah!
och lite tittande i djuraffären blev det också. och av nån anledning pratade barnen därinne med oss. när vi kolla på fiskar och sånt var det en liten kille som tittade på sköldpaddor, tittade upp på oss, och sa sen "min" medans han pekade på en sköldpadda...sen när vi var och tittade på dom fluffiga djuren stod det en liten kille och en liten tjej där, och dom sa "vi ska köpa en råtta" varpå jag svarar "kul för er då" och undrar varför dom pratar med oss?! jag vibbar väl inte barnvänlighet heller, inte gjort det förut iaf :P

btw, shit vad missförstånd det kan bli ibland!!

men nu kanske jag ska ta och hoppa in i duschen, å kanske sova lite så jag orkar ut ikväll, lär ju vara massa skidåkare ute eftersom det är skidspelen :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0