&"%%¤#"#(¤)`? %=#

ja det är  ungefär så jag känner mej just nu. vissa borde inte få ha permobil. helt jäkla livsfarliga. "INTE HÖGER!!" betyder att DU INTE SKA KÖRA ÅT HÖGER!!! gah!!
och det hela fortsatte ännu roligare med att jag fick ett antal siffror i ett sms som jag tydligen ska skriva i min timrapport. jag blir aningens förvirrad och ringer och hör vad som menas. och visst, jag får en förklaring, men tydligen så hade hon tänkt ge information om allt det här längre fram!! wtf?! kanske ska börja med infon, och SEN skicka ut siffror och grejer?! eller?! blir det nå strul med min lön nu blir jag förbannad. vad var det för fel med det gamla sättet?

och inte slutar det där heller. tydligen är iaf en av våra parkeringsplatser bortgiven! bra att vi får veta det kanske? men nejdå. ingen bryr sej om att tala om det för oss som faktiskt jobbar där heller. vi har ju inte med det att göra heller. gud nej. varför skulle vi vilja veta att vi bara har en parkeringsplats kvar? om ens det? bara jäkla massa krångel med det där hela tiden. man blir så trött. kanske ska byta jobb. just nu tar liksom allt emot. man får ju inget tillbaks! never ever får man nåt tillbaks för allt man gör....det sliter faktiskt.

och dessutom är jag hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0