doooowndoooowndoooown

ja alltså jag är på så kasst humör så det är rent ut sagt deprimerande! precis allt går motsatta vägen mot vad jag vill...
och nej, jag är inte arg på dej, bara det att det var inte vad jag behövde få veta just precis idag när allt annat också har vart riktigt sugigt! men å andra sidan, lika bra att det var idag, för då blir ju inte en annan helt vanlig bra dag förstörd...
men på det stora hela, ingenting är kuuuuuul!!
Emmy, jag behöver lördag!! so it better be a good one!!

å dessutom är så gott som alla aids-tshirtar från hm slut, så trist så! fanns ju en hel del snygga, och jag hade verkligen tänkt beställa en, pengarna går ju till bra saker, men nejdå. universum jävlas med mej. som fan. och allt som gått så bra på senare tid!! det här är väl betalningen för det. gah.

men nu ska jag sluta vara så negativ och gå och plugga istället. muntrar säkert upp och läsa om styrelseskick och sånt runtom i världen ;P
men skratta inte åt mej, det är faktiskt intressant :)

har musikbeslutsångest. vet verkligen inte vad jag ska lyssna på! så därför kör jag alla mina låtar på datorn shufflade...en jäkla blandning!! just nu do it, med nelly furtado, helt ok faktiskt :)

men nu, skolböcker, och kanske ett fotbad. fryser som bara den!! kanske en kopp chai-te också. mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0