dagens kommentarer

kommer båda två från två bloggar. den ena, som är bra på riktigt (!) läste jag just i mirres blogg: "trust no one, speciellt inte den som blöder en vecka utan att dö!" så jäkla klockren!! för det är ju så, lita inte på tjejer ;)

well, dagens nästa kommentar var lite, läskig. eller egentligen är det 2 stycken. för det första måste jag erkänna nåt pinsamt, jag brukar faktiskt läsa blondinbellas blogg, inte för att jag tycker den är bra, utan för att jag stör mej så mycket på den så jag har liksom fastnat. ni vet hur det är när man får en låt man riktigt hatar i huvet, och man blir bara inte av med den!! men iaf, hon har haft nån slags frågestund, och här är 2 av frågorna och svaren, som skrämde mej lite:
"Dömer du människor efter hur de är klädda eller ser ur?
Jag skulle vilja svara nej på den frågan men ser jag någon komma i ett hammaren och skäran halsband eller en palestinasjal runt huvudet måste jag erkänna att jag blir illa tillmods." herregud mänska, varför bli illa till mods för det?? det är ju inte direkt som att alla i palestinasjal attackerar små blondiner, och snälla nån...bara för att man råkar ha en sån behöver väl inte det betyda att man är helvänster, och vill återuppstarta kommunismen?? kan ju vara så att det bara är snyggt att ha en...menmen, your problem.
nästa fråga som skrämde lite var:
"Bryr du dig om miljön?
Mina föräldrar köper bara ekologiskt men jag själv anser att hela växthusgrejen är överdriven. Det är lättare att styra folk när dom är rädda.." öhm...ok. "växthusgrejen"? jag..nej...det finns fan inte ens nåt att säga om det. ujuj. stackars lilla flicka.

men nej, nu ska jag sluta störa mej och börja plugga lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0