då var det dags igen då

ja nu har jag gått och blivit kär i en låt igen!! det är ju helt jäkla hopplöst!!
låten det handlar om den här gången är 4am (forever) med lostprophets. den är helt fruktansvärt bra!! hörde den på jobbet första gången inatt, och det var verkligen kärlek vid första ögon(öron)kastet!! nästan så jag satt där och bröt ihop alldeles för mej själv, hahaha. jag har verkligen ett mysko förhållande till musik. menmen, nån ska ju ha det å :)

tror det är nåt fel på mej. och då menar jag inte i huvet :P
har gått omkring och frusit hela jäkla dan, typ skakat för jag frusit så!! och sen fick jag kallsvettningar och började skaka som fan, synnerligen obehagligt!! känns lite bättre nu dock.
dessutom har jag väldans ont i mina skenben. hur fasiken får man det?! känns lite som träningsvärk, men, så mycket, i skenbena?? mjuff!!
varför kan inte bara ALLTING vara som det ska nån gång?? gah!

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Och sen var ju tjejen i videon riktigt fin med ;)

2008-02-26 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0