and the winner is...

ja jobbar man natt, och det är oscarsgalan, är det klart man kollar lite :) själv prisutdelningen är ju rätt trist, men det är kul att se när dom går in på röda mattan, helt sjukt vilka klänningar dom har!! på både gott och ont...men iaf, ett par av mina favoriter var hilary swank och jessica alba. alba rätt mycket för att hon har ju en så söt kula på magen :)
en av dom märkligaste var dock tilda swinton, jag har inte full koll på vem mänskan är för det första, men att dyka upp helt osminkad och totalt oglammig på oscarsgalan är väl ändå lite, tråkigt?
coolaste paret är väl, as always, johnny depp och vanessa paradis, dom passar ju så väldans bra ihop :) schysst att ha töntbågar på röda mattan btw ;)
och hur mycket jag än försöker så kan jag inte tycka om renée zellweger!! hon delade ut nåt pris (kommer inte ens ihåg vilket) och varje gång jag hör hennes röst och ser hennes enormt kisande ögon går det rysningar genom hela kroppen!! gah!! hon ser ju såå mycket bättre ut i bridget jonesformatet!

menmen, inte mitt problem, dom får ju se ut hur dom vill :P

men nu är det dags att sova, man blir aningens trött av att vara vaken (nästan) hela natten!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0