ambitiöst

ja jag har mina ambitiösa stunder! sitter just nu i skolan och pluggar. helt frivilligt. får liksom inget gjort hemma, så jag är här istället, och då är jag effektiv!! satt här nästan hela dan igår också, vilket har medfört att jag har läst ALLT jag behöver läsa tills på måndag/tisdag. helt underbart skönt. ska bara skriva lite om det också, men det brukar gå rätt fort :)

och för att göra helgen ännu bättre har jag lagt in mej som icke tillgänglig på jobbet, vilket betyder att jag kommer vara helt fucking ledig hela helgen!! *lycka''. har inte haft en ledig helg på jag vet inte hur länge!! så det ska bli sååååå skönt såååå skönt!! mat och party med emmy imorron, vilket jag ser fram emot massor :D å sen troligen leka med pojken på söndag :)

jag har återigen slagit smidighetsrekord btw. längesen jag gjorde nåt klumpigt nu faktiskt! men iaf, lyckades slå sönder 2 glas på mindre än en halvtimme. det första råka jag slå i kanten på diskhon, det andra slog jag i ett glas som redan stod i diskmaskinen, när jag skulle ställa in det. slängde dock bevisen snabbt ;)

å rulltrappan på kupolen jävlades med mej igår också. var ungefär mitt i, gick å messade med emmy, när den stannade. jag var helt ensam i den, och dom som åkte neråt tittade på mej som att jag hade gjort nåt. sen när jag började gå, då satte den igång igen! och folket som åkte åt andra hållet stirrade åter igen på mej! vad hade jag gjort för att föttjäna det?! och vad hände?? haha :) men som tur var hade jag vaknat på rätt sida, och vart inte det minsta ilsken, snarare full i skratt!

och nu har jag stoppat i ett nytt batteri i min mp3 så nu är musiken tebax :D

hungrig, dags å äta tror jag! typ världens godaste kycklingbaguette med curry. *dreggel* åsså kaffe på det. oväntat god cappucino i automaten i skolan!!

bra dag idag alltså! bye now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0