addicted

ja jag tror nog nästan jag är lite bloggberoende :P ska alldeles strax iväg på en grej med studenttidningen, satte bara på datorn för att kolla mejlen, och kolla lägenheter och sånt vuxet, hehe. men kunde inte låta bli och skriva nåt ändå. tragiskt. jag är fortfarande synnerligen kär i min skinnjacka btw :)

och inte ska jag hem sen heller :)
inte mycket mamma ser av mej nuförtin ;) 

men nu ska jag väl se till att få håret att se normalt ut, ska ju tydligen bli fotografering med studenttidningen ;P hehe.

och till slut. "klart fanskapet ska heta pingu!" wtf?! din jävel :P det var det första som ploppa upp i huvet, men sen insåg jag att det kanske var lite fantasilöst. så nejnejnej jag tänker inte lyssna på dina namnförslag!! och trodde du verkligen jag skulle döpa den efter dej :P heh

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Klart du skulle! Då har du ju något att ta ut din aggression på när jag överlistar dig på MSN ;P erkänn att det är lockande :D

2008-02-29 @ 01:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0