yes!!!!!!

jag gjorde det!!!!!!!! jag fixade ännu ett vg på en kurs!!!!! fick mejl från min lärare idag med hemtentan + poäng bifogade. i mejlet stod att jag fått vg på hela kursen, vilket gav upphov till ett litet glädjetjut från min sida, på jobbet, haha. var dock ensam där just då som tur var ;)
och eftersom datorn på jobbet inte hade rätt program installerat så har jag kunnat kolla på tentan först nu. 78 jäkla poäng av 80 möjliga!!! vaddå ego-boost?! 2 poäng fel bara, och det var på en uppgift jag verkligen inte hade en aning om, så det var liksom inget jag deppade över, eftersom det vart en ren chansning som svar på den. men uj vad glad jag blev att jag fick full pott på mina fina syntax-träd!!! (nej ni vet nog inte vad det är, men jag vet, so shut up :P)
har nämligen haft lite småsvårt med dom tidigare. men nu satt det!!!
och jag är typ helt jäkla överlycklig!!!

det har lite andra anledningar också, but that is for me to know and for u to not find out :)

men wiiiiiiiiii!!!! jag sitter seriöst här med värsta flinet!!!
 
btw, den här låten är ju så bra!!! kan ha sagt det förut, men det är väl värt att nämna igen isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0