så var det gjort då

japp nu har traditionen fullföljtd igen. julbocken i gävle har brunnit, haha. samma sak varenda år. man går liksom bara och väntar på att det ska göras. men den klarade sej över julen iaf, haha :D

sitter just nu och lyssnar på spotify, helt underbart bra uppfinning ju!! dock inte jag som har det, utan ♥, men han är inte här nu så då bestämmer jag ;)
men seriöst, all musik går att hitta!!! släng dej i väggen youtube :P
och vad skulle man göra utan musik?

ikväll blir det dock fest!!! blev ju inget igår pga sjuk pojke, men ikväll ska vi först vara hos mej och sen gå ut och dansa :D ser faktiskt fram emot det :)
frågan som alltid är ju dock...vad ska man ha på sej??? hehe

well, nu ska jag surfa runt lite på meningslösa sidor så jag har nåt att roa mej med!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

wil do baby, har varit magsjuk bara. men nu är ja på't igen;)

2008-12-27 @ 16:38:43
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Sofia

Ingen riktig december utan att bocken brinner!

2008-12-27 @ 22:03:59
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0