onsdag

och det har varit en bra dag på jobbet. lugnt och skönt.
och dessutom har jag blitt utsatt för raggningsförsök ;) hahaha. varje onsdag är det en kille som kommer och hämtar kartonger hos oss, eftersom vi inte får lämna såna i vårt soprum (skumt, jag vet) och idag så var det jag som öppna när han kom. en av kartongerna jag gav han var en fruktkartong som inte var ihopplattad, så han undra om jag kunde göra det först. så jag börja kämpa med det, och den var rejält limmad och kartongen var rätt hård, men jag lyckades sakta men säkert bända sönder den.
och medans jag stod där och höll på kom han fram och sa "men du var ju stark du!" och klappade mej på axeln. jag vart lite förvånad måste jag säga. sen när jag hade lyckats platta till den helt, och han var på väg därifrån, hörde jag hur han ropa utifrån trapphuset "jobbar du nästa onsdag också?" och jag vart lite ställd måste jag säga, haha. dock är jag ju inte ens i landet då, så jag svarade nej, haha.
menmen, sånt är väl alltid smickrande? även fast personen i fråga inte har alla fåren hemma? haha ;)
känn konkurrensen älskling ;)

efter jobbet bar det av till verkstan med mammas bil, byte av spolarvätskepump. ska hämta den imorron. visst gör jag väl vuxna saker :P

men nu dags för en kopp varm choklad!!! (måste ju ta bort lite av vuxenheten :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0